Concept
en design
Wij ontwerpen
• websites,
• banners,
• interactieve
x animaties.
Klik
hier voor meer
informatie.
Livesupport:
info@zorilla.nl |
|
|
|||||||
|
|
|||||||
Veelgestelde vragen
e-mail
Hoe stel ik mijn e-mail in?
Hoe log ik in op mijn webmail?
Ik
wil een extra e-mail account aan laten maken, wat moet
ik doen?
FTP
Hoe log ik in op de FTP-server om documenten
naar mjn website te uploaden?
Wachtwoord
Is het wachtwoord hoofdlettergevoelig?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten,
wat moet ik nu doen?
Storing
Mijn site is niet bereikbaar,
mijn e-mail werkt niet of er is een ander probleem. Wat moet ik doen?
Adresgegevens
Ik ben verhuisd of ga verhuizen,
hoe geef ik dit door aan Zorilla?
Voor overige vragen kunt u ons bereiken op 06 1489 3835 of stuur een mail naar info@zorilla.nl
Bekijk ook het woordenboek.
Hoe stel ik
mijn e-mail in?
Onderstaand treft u de algemene e-mail instellingen. Vervang
in alle gevallen “uwdomein” door de door u geregistreerde domeinnaam.
Als u bijvoorbeeld “jandevries.nl” heeft geregistreerd vervangt
u “mail.uwdomein.nl” door “mail.jandevries.nl” .
POP/IMAP server: mail.uwdomein.nl
Inlognaam: deze staat in uw welkomstbrief en is het zelfde
als het deel van uw e-mail adres voor het apestaartje. Zo is de inlognaam
van info@zorilla.nl bijvoorbeeld info.
Wachtwoord: Dit vindt u in de welkomstbrief die u van Zorilla
heeft ontvangen. Bent u uw wachtwoord kwijt? Neem dan contact op met Zorilla.
Zorilla zal u dan een nieuw wachtwoord per post toesturen.
SMTP-server: Gebruik hiervoor de SMTP-server van uw access
provider. Heeft u bijvoorbeeld een ADSL-verbinding van hetnet? Gebruik dan
smtp.hetnet.nl
< Terug
Hoe log ik
in op mijn webmail?
Typ in uw webbrowser http://uwdomein.nl/webmail/. U krijgt nu het webmail
inlogvenster te zien. Voer hier uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Deze zijn
gelijk aan de inlognaam en wachtwoord die u gebruikt om via POP uw e-mail
op te halen en waarmee u op de FTP-server inlogt. Deze gegevens staan vermeld
in de welkomstbrief die u van Zorilla heeft ontvangen.
< Terug
Ik wil een
extra e-mail account aan laten maken, wat moet ik doen?
Neem telefonisch, via livesupport of e-mail contact op met Zorilla.
Uw nieuwe mailbox wordt direct aangemaakt. Zodra u via post uw wachtwoord
heeft ontvangen kunt u gebruik maken van het nieuwe
e-mail adres.
< Terug
Hoe log ik
in op de FTP-server om documenten naar mjn website te uploaden?
Om in te loggen op de FTP-server om documenten naar uw website te uploaden
heef u in ieder geval een zgenaamde FTP-client nodig. Dit is een programma
waarmee u verbinding kunt maken met een FTP-server.
Veel webdesign applicaties zoals Dreamweaver hebben een ingebouwde FTP-client.
Gebruikt u een programma zonder ingebouwde FTP-client of wilt u meer controle
over de bestanden
die u upload dan kunt u een losstaande FTP-client gebruiken.
Zorilla beveelt hiervoor onderstaande software aan:
- Mac OS 7.x t/m 9.x en OS X: Fetch http://fetchsoftworks.com/
- Mac OS X: Transmit http://www.panic.com/transmit/
- Windows 98 SE/NT/2000/Me/XP: WS FTP http://www.ipswitch.com/products/WS_FTP/index.html
Instellingen:
Hostname: www.uwdomein.nl
Username: uw Zorilla gebruikersnaam, het zelfde als het deel
van uw e-mail adres voor het apestaartje.
Initial Directory: /uwdomein.nl/Documents/
< Terug
Is het wachtwoord
hoofdlettergevoelig?
Ja, de wachtwoorden die Zorilla gebruikt zijn hoofdlettergevoelig. Als
uw wachtwoord bijvoorbeeld QwertY is, dient u dit exact zo in te voeren. QWerty
werkt in dit geval dus niet.
< Terug
Ik ben mijn
wachtwoord vergeten, wat moet ik nu doen?
U kunt uw wachtwoord vinden op de welkomstbrief die u van Zorilla
heeft ontvangen. Als u deze niet meer kunt vinden kunt u telefonisch, per
e-mail of via livesupport contact opnemen met Zorilla. U krijgt binnen twee
werkdagen een nieuw wachtwoord per post toegestuurd. Helaas is het in verband
met veiligheidsrisico’s niet mogelijk om u telefonisch, via livesupport
of via e-mail een nieuw wachtwoord te verschaffen.
< Terug
Mijn site
is niet bereikbaar, mijn e-mail werkt niet of er is een ander probleem. Wat
moet ik doen?
Kijk op de de support pagina van Zorilla.nl of er geplande werkzaamheden
aan de server worden verricht. Is dit niet het geval, maak dan zo snel mogelijk
telefonisch, via livesupport of via e-mail melding van de storng zodat Zorilla
deze zo snel mogelijk kan verhelpen.
< Terug
Ik ben verhuisd
of ga verhuizen, hoe geef ik dit door aan Zorilla?
Een standaard verhuisbericht is voldoende. Geef alstublieft aan vanaf
welke datum wij correspondentie naar uw nieuwe adres moeten sturen.
< Terug
______________________________________________________________________________
BESTELLEN I
DOMEINNAAM
I SERVICEDESK
I TECHNIEK
I DESIGN
I CONTACT
© 2004 -
zorilla.nl® - alle rechten voorbehouden, reproductie van geheel of delen
is verboden.